Org nr 822 236 162 MVA
Televegen 5,
3802 Bø i Telemark,
Norge
Calle Murillo 30,
03170 Ciudad Quesada Rojales,
Alicante Spania
Joker Gålå har tatt et stort skritt inn i fremtiden ved å innføre RMA-Butikkstyring. Denne endringen markerer starten på en ny hverdag for butikken, som har vært en sentral del av lokalsamfunnet siden bygningen ble åpnet i 1995.
24.07.2024
Kjøpmann Ivar Nord, som representerer tredje generasjon av familiebedriften, er svært fornøyd med overgangen til det nye systemet. Implementeringen startet tidlig i juli, og resultatene har allerede vist seg å være svært positive.
– Vi ville være med på fremtiden, og ikke minst for å gi oss selv og kundene en mye større fleksibilitet, forklarer Ivar.
En offisiell åpning av den høyteknologiske butikken er planlagt i august, med deltagelse av blant annet ordføreren. Dette arrangementet vil finne sted rundt starten av Peer Gynt-skuespillet på Gålå, en tid da området tiltrekker seg mange besøkende.
– Vi er glade for å kunne tilby en butikk med utvidet åpningstid, spesielt når det er mye folk i området, sier Ivar.
Joker Gålå har alltid vært en viktig del av lokalsamfunnet, og denne nye teknologiske satsingen viser deres engasjement for å fortsette å betjene kundene på best mulig måte. Den utvidede åpningstiden betyr at butikken kan tilby tjenester til et bredere spekter av kunder, inkludert de som jobber sent eller har en travel hverdag.
Tidligere var butikken åpen fra 09:30 til 18:00, men nå holder den åpent fra 07:00 til 23:00, noe som gir kundene større fleksibilitet og tilgjengelighet. Butikkens kunder har allerede gitt positive tilbakemeldinger på det nye systemet. De synes det er enkelt å bruke og er glade for at de nå kan handle til langt utpå kvelden.
– Før, hvis kunder kom seint, måtte de handle lenger nede i bygda, men nå er butikken åpen for dem, forklarer Ivar.
Ivar er takknemlig for den positive responsen.
– Jeg er veldig fornøyd etter jeg har fått kommet i gang. Jeg synes det fungerer bra og fortsettelsen ser lovende ut, sier han.
– Vi merker at vi har mye bedre oversikt over hele butikken nå, sier Ivar.
RMA-Butikkstyring har gitt dem en betydelig forbedret kontroll over hva som skjer i butikken. Kameraer dekker alle områder, noe som gir personalet mulighet til raskt å løse eventuelle situasjoner som oppstår.
– Hvis det er noe jeg er i tvil om kan jeg lett gå tilbake å sjekke. En gang var det noen som hadde glemt å slå inn PIN-koden, men det fant vi jo da fort ut av, forteller Ivar.
Butikken har også opplevd en økning i antall kunder som kommer innom, noe som kan tilskrives både de utvidede åpningstidene og den forbedrede kundeopplevelsen. Kundene setter pris på den enkle og effektive handleopplevelsen, og mange har uttrykt sin glede over at de nå kan handle når det passer dem best.
Denne satsingen på teknologi og kundetilfredshet viser at Joker Gålå er forberedt på fremtiden og klar til å møte kundenes behov på en moderne og effektiv måte. Med RMA-Butikkstyring har de lagt grunnlaget for en mer fleksibel og kundevennlig butikkopplevelse, noe som både lokalbefolkningen og tilreisende vil dra nytte av i tiden fremover. Ivar Nord avslutter med å uttrykke sin takknemlighet til lokalsamfunnet for deres støtte gjennom årene.
– Butikken har vært en del av området lenge og betyr mye for lokalsamfunnet. Vi vil at butikken skal være mye mer tilgjengelig og fremtidsrettet, forteller han.
Joker Gålå er klar for fremtiden, og gleder seg til fortsettelsen.
Kommunikasjon, Liberty Now
Stina Robberstad
© Alle rettigheter tilhører Liberty Now AS