Kontakt oss

LIBERTY NOW AS

Org nr 822 236 162 MVA

Hovedkontor

Televegen 5,

3802 Bø i Telemark,

Norge

Avdelingskontor

Calle Murillo 30,

03170 Ciudad Quesada Rojales,

Alicante Spania

Nyheter

Joker Kvenvær har blitt høyteknologisk: – Automatisere = Effektivisere

Bjarne Johan Faxvaag er den fjerde generasjonen som driver butikken på Kvenvær. Plasseringen er idyllisk, og er en del av Destinasjon Kvenvær. Tirsdag den 9. juli feiret de åpningen av Joker Kvenvær som høyteknologisk. – Dette er fremtiden, slår butikksjefen fast. 

09.07.2024

Åpningsfesten for butikken fra 1870, nå i ny og høyteknologisk drakt, ble en suksess. 

– Jeg er glad for at vi nå kan være tilgjengelig døgnet rundt. Vi investerer i butikken og har stor tro på fremtiden, forklarer Bjarne Johan. 

Han forteller at 98 prosent av kundene syns dette er fantastisk, og de to resterende prosentene har vist en liten skepsis til den nye teknologien. 

– Det går seg nok til for de som er skeptiske. Vi gleder oss stort. Dette er fremtiden, slår han fast.

Sommerdestinasjon 

Det er ikke bare til lokalbefolkningens store glede at butikken blir døgnåpen, men også de besøkende til Destinasjon Kvenvær. 

– Her er mye liv og røre om sommeren, forklarer Bjarne Johan. 

Han har mange baller i luften, både med den høyteknologiske butikken, men også restaurant, overnatting, aktiviteter og en flytende suite. 

– På Kvenvær kan du nyte en ferie utenom det vanlige, bestående av fantastiske naturomgivelser, overnatting ved havet, lokale delikatesser, engasjerende aktiviteter, sosiale arrangementer med mer, sier butikksjefen med et smil. 

Han oppfordrer alle til å oppleve Kvenværs vakre kystlinje på nært hold ved å ta en avslappende badstuøkt, leie båt eller på padletur i kajakk, i tillegg til å handle på butikken når som helst på døgnet det skulle passe.

– Jeg kan faktisk ligge i sengen og selge varer 

Bjarne Johan liker å automatisere det som går an å automatiseres. 

– Det er bra å automatisere. Da effektiviserer vi, og det er jo gull, forklarer han. 

Han ser også frem til at kundene bruker selvskanningskassen i de bemannede åpningstidene, slik at de som er på jobb kan være enda mer tilgjengelig for kundene. 

– Da får de mye bedre tid til å hjelpe kundene, svare på spørsmål og rett å slett være serviceorienterte, sier Bjarne Johan. 

Og utenom de bemannet åpningstidene kan kundene likevel handle slik de ønsker, og få hjelp dersom de trenger det over det fjernbetjente systemet. 

– Jeg kan faktisk ligge i sengen og selge varer, forteller han lattermildt avslutningsvis.

Kommunikasjon, Liberty Now

Ida Amalea Furseth